KONTROLA KVALITETA
Svesnost o značaju upravljanja sistemom kvaliteta pri opredeljenju za parafarmaciju kao delatnost je ne važna, no nužna. Veliku odgovornost o brizi za zdravlje naših potrošača savesno snosimo postavaljajući kvalitet proizvoda i njegovu kontrolu kao primat u poslovanju. Dosadašnja praksa svedoči o efektivnom sistemu menadžmenta kvalitetom kroz zadovoljsto krajnjih korisnika, priznanjima viših organa i institucijama ali i zadovoljstvom naših zaposlenih.

Postizanje visokog nivoa kvaliteta obezbedili smo implementacijom nekoliko međunarodnih I nacionalnih sistema, ali se ovaj process i dalje neprestano odvija.
Uvođenje HACCP-a već u prvoj godini poslovanja bio je imperativ za dostizanje maksimalnog zadovoljstva potrošača, čime smo obezbedili tržišnu konkurentnost i garanciju kvaliteta. Identifikovali smo rizične tačke proizvodnje, definisali akcije preventivnih mera za njihovu kontrolu, definisali bezbedonosne i higijenske standarde. Implementacijom HACCP sistema u naše poslovanje delegarana je odgovornost na sve učesnike u lancu snadbevanja, što je dodatno učvrstilo garanciju isporuke najviše vrednosti.
Aktivno sleđenje direktiva Europske agencije za lekove (EMA) čiji je cilj zaštita i obezbeđenje zdravlja ljudi alii životinja obezbeđuje se evaluacijom i praćenjem svojstavai primene lekova u Evropskoj uniji (EU).
Uz pomoć regulativa koje su donete Nacionalnim zakonodavstom, prevashodno, garantuju se opšti uslovi o bezbednosti hrane kao i obaveze i odgovornosti subjekata u poslovanju hranom kroz sistem brzog obaveštavanja i uzbunjivanja, hitne mere i upravljanje kriznim situacijama, higijena i kvalitet hrane.


Implementiran je integrisan sistem menadžmenta kvalitetom (IMS) i upravljanje bezbednošću prehrambenih proizvoda (HACCP) u skladu sa zahtevima standarda ISO 9001:2015 i Opštim principima higijene hrane CAC/RCP 1-1969, REV. 4-2003, u cilju dokazivanja sposobnosti kompanije da konzistentno obezbedjuje proizvode i usluge koji ispunjavaju zahteve korisnika i primenljivih zakona i propisa, kao i u ostvarivanju povećanja zadovoljstva korisnika efektivnom primenom sistema.
Kao krajnji rezultat implementacije očekujemo:
- Unapređenje konkurentske prednosti i postizanje poslovne izvrsnosti,
- Povećanje efikasnosti poslovnog procesa usled jasno definisanih odgovornosti i ovlašćenja, permanentne kontrole procesa i definisanja upravljačkih linija,
- Unapređenje kontrole kvaliteta i merenja, smanjenje grešaka u procesima,
- Povećanje konkurentnosti preduzeća na tržištu kroz permanentno poboljšanje performansi svih procesa,
- Pružanje uverenja da je željeni nivo kvaliteta postignut i da se održava,
- Poboljšanje korporativnog imidža kompanije.

Poslovna politika naše kompanije bazira se na bezuslovnom zadovoljstvu korisnika i svih zakonskih obaveza u pogledu pruženih usluga i kvaliteta i bezbednosti proizvoda koje nudimo korisnicima. Deo takve poslovne politike čini i Politika kvaliteta i bezbednosti prehrambenih proizvoda koja je uspostavljena.